loading...
فروشگاه اینترنتی
اسکریپت کپی نتایج گوگل
اسپمر گوگل به وردپرس

ربات ارسال نتایج گوگل به وردپرس


کپی نتایج گوگل به وردپرس,ارسال نتایج گوگل به وردپرس با اسکریپت,دانلود اسکریتپ کپی نتایج گوگل,اسکریپت گوگل به وردپرس,ربات ارسال نتایج گوگل,ربات ارسال نتایج گوگل به وردپرس ,خرید نرم افزار ارسال نتایج گوگل,ربات ارسال نتایج گوگل به سایت,اسپمر گوگل به وردپرس,اسپمر ارسال نتایج گوگل به وردپرس,اسپمر گوگل به وردپرس,کپی نتایج گوگل به وردپرس,اسکرپیت کپی نتیج گوگل به سایت,اسکریپت ارسال نتایج گوگل به وردپرس,اسکریپت کپی نتایج گوگل

Buy-Now-button-download
admin بازدید : 64 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)
قبلا دوست پسر خواستگارم بودم!

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : قبلا دوست پسر خواستگارم بودم!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




ارتباط با دوست پسر، بعد از ازدواج | شهر سوال

27 مه 2013 ... مدتي با پسري دوست بودم(هر دو تحصيلکرده و داراي کار خوب و در شرف ..... اما نفر اول که با او دوست بوده ام از لحاظ اخلاقي بهتر از خواستگارم است اما ...

آدرس : کليک کنيد
مشاور ازدواج آنلاين | بهترين مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاين

1 آگوست 2013 ... سلام من با چندتا پسر دوست بودم البته الان توبه کردم ايا لازمه بعد از ازدواج ..... من يک هفته است که نامزد کردم نامردمو قبلا نديده بودم و نامرديمون خيلد عجله اي شد ..... خود خواستگارم کاملا در مورد خانواده ما خبر دارن و اين راهم ميدونه که به پدرش ...

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ - پيش از ازدواج! - بلاگفا

از وقتي 17 سالم بود عاشق پسر يکي از دوستان پدرم که 4 سال ازم بزرگتره و اهل يه ..... دوست هستم که علاقه زيادي به من داره و تا چند ماه ديگه قراره رسما بياد خواستگاريم اما ... قبلا با دختري دوست بودم الان اون ازدواج کرده با کسي ديگه بعد ازدواجش زنگ من ...

آدرس : کليک کنيد
پيش از ازدواج!

از وقتي 17 سالم بود عاشق پسر يکي از دوستان پدرم که 4 سال ازم بزرگتره و اهل يه ..... دوست هستم که علاقه زيادي به من داره و تا چند ماه ديگه قراره رسما بياد خواستگاريم اما ... قبلا با دختري دوست بودم الان اون ازدواج کرده با کسي ديگه بعد ازدواجش زنگ من ...

آدرس : کليک کنيد
دختر نقاش: خواستگارم مرا به خانه اي برد و با دوستش به من تجاوز کرد

15 فوريه 2012 ... رسيدگي به اين پرونده هفته گذشته با شکايت دختر جواني عليه 2 مرد ... ساعاتي بعد در يکي از محله‌هاي شهر در حالي که از سوي آن دو جوان مورد آزار و اذيت قرار گرفته بودم به هوش آمدم. ... 118 11 پاسخ به اين نظر شما قبلا به اين نظر راي داده ايد ... دوست من اگر متن بالا را با دقت بخواني متوجه مي شوي که دختر همچين هم معصوم نبوده ...

آدرس : کليک کنيد
توصيه هاي شهاب مرادي براي ازدواج دختران مجرد سن بالا - خبرآنلاين

24 مه 2013 ... ثانيا احتمال مشکلات شخصيتي براي پسر 40 ساله مجرد به مراتب ... 224 76 پاسخ به اين نظر شما قبلا به اين نظر راي داده ايد ..... خودمونو احساسمون ارزش قايل بوديم تا با دختر/پسري دوست نباشيمو همه احساسمونو گذاشتيم واسه شريکه زندگيمون. ... دانشجو بودم ولي حالا که فارغ التحصيل شدم قصدش دارم ولي خواستگارش ...

آدرس : کليک کنيد
سنگ صبورمشاوره تلفني صداي سلامت

قبلا آدمي بودم که خيلي معتقد بودم تا پونزده سالگي ..... حتي يه خواستگارم داشتم که پسره همه شرايطمو قبول کرده بود وخيلي دوسم داشت ولي خانوادش نزاشتن. .... سلام دوست عزيز بنظر من اگه واقعا اون پسر تمام شرايط ازدواجو داره با پدرو مادرش بيان جلو ...

آدرس : کليک کنيد
شناخت در خواستگاري

آن ازدواج هاي بسته و بدون گفتگو که حتي متاسفانه در يکي از استان کشور بودم که مي ... پرونده ها را هم ، با هم رد و بدل ميکنند ، حرف هم ميزنند ولي هيچ کس نميگويد اين ها دوست پسر و دختر هستند . ... منظور اين نيست مسائلي که قبلا در زندگي داشته ايد : گناهي که بوده و تمام شده ، توبه .... خواستگارم به سوالاتم جواب کوتاه و مختصر مي دهند .

آدرس : کليک کنيد
چرا هيچ وقت عشق اول را فراموش نميکنيم؟ | زهرا

24 دسامبر 2007 ... الناز در مورد دوست پسر دوران دانشگاهش اينطور مي گويد: “ما به هيچ وجه براي هم ..... دست نده رسته که قبلا عاشق يکي ديگه بوده اما حالا تو رو هم دوست داره مطمئن باش. .... دوستاش هم نگفت همديگه رو دوست داشتيم گفت من خواستگارش بودم همين .

آدرس : کليک کنيد
چگونه از دوست پسر يا دوست دختر خود جدا شويم؟؟؟!!! | نازخاتون | مجله ...

برچسب ها : دوست دختر, دوست پسر, روابط دختر و پسر, روانشناسي, قطع رابطه, مجله .... بگين چيکارکنم يا بياد خواستگاريم يا ازم جدابشه ،از بلاتکليفي خسته شدم ...... يه پسره که قبلاً هم چند بار بهم شماره و حتى سيم کارت هم داده بود و من نگرفته بودم  ...

آدرس : کليک کنيد
مشاور ازدواج و خانواده - مطالب قبلا با کس ديگه رابطه داشته

من قبلا هم يک مطلب گذاشته بودم با همين عنوان و گفتم که خواستگاري دارم که خيلي ... بعد ازمدتي که با همين خواستگارم صحبت کردم اخرش بمن گفت با اينکه خيلي ... ازدواج با دختري که قبلا رابطه جنسي داشته ... قبلاً يه دوست پسر داشته و الان پشيمونه.

آدرس : کليک کنيد
مرکز پاسخگويي به سوالات روان شناسي - روابط دوستي و عشقي

سوال: پيرو پيام قبلي که داده بودم،حال ک شما عنوان کرديد به صورت يکباره و نه اندک .... سوال: سلام ، من دختري ??ساله هستم با پسري دوست شدهام که ?? ساله پسر بسيار ...

آدرس : کليک کنيد
تجرد يا ازدواج - تجرد بعد از سي سالگي

و خوب يادم هست که بعد از جلسه اول کلي در مورد ظاهر و تيپ مرد صحبت کرد و جلسات ..... من پسري هسم قبلا با دختري دوست بودم الان اون ازدواج کرده با کسي ديگه بعد ...

آدرس : کليک کنيد
مطمئن‌ترين و نزديک‌ترين راه براي اجابت دعا - موعود

17 ژانويه 2014 ... قبلاً زيارت امين الله يا زيارت ششم اميرمؤمنان(ع) را بخواند؛ .... از بچگيش كشيده كه من كه خواهرش بودم پي به گريه هاي شبانه اش نبرده بودم. ... سلام دختري 28 ساله هستم هنوزازدواج نکردم توروخدابرام دعاکنيديه پسرخوب وباايمان به خواستگاريم بياد ... به امن حسين توکل کن خودش همه چي رو درست ميکنه پسر پاک تو اين دنيا کم ...

آدرس : کليک کنيد
مشــــــــــــــاوره

سلام خانم 25 ساله هستم يه خواستگار دارم که فاميل هستند 6سال باهم دوست بوديم بعد ... به خواستگاريم مياد 10سال باهم اختلاف سني داريم من اون زماني که باهاش دوست بودم ... داره حالا چه پسر و چه دختر وقتي وارد دانشگاه و يا هرمحيطي حتي اگر محيط شغلي باشه .... 4 سال است که ازدواج کردم شوهرم قبلا با يک خانم دوست بوده البته دوست خانوادکي ...

آدرس : کليک کنيد
راسخون - يار هميشه همراه : ازدواج

من 3 سال با يه پسر دوست بودم. ... نداريم اون حتي نميدونه که من وجود دارم ومن حتي نميدونم اون ازدواج کرده يانه قبلا دوست داداشم بوده و من چندباري ديدمش واز همون جا خيلي بهش ...

آدرس : کليک کنيد
چرا هيچ وقت عشق اول را فراموش نميکنيم؟ | زهرا

24 دسامبر 2007 ... الناز در مورد دوست پسر دوران دانشگاهش اينطور مي گويد: “ما به هيچ وجه براي هم ..... دست نده رسته که قبلا عاشق يکي ديگه بوده اما حالا تو رو هم دوست داره مطمئن باش. .... دوستاش هم نگفت همديگه رو دوست داشتيم گفت من خواستگارش بودم همين .

آدرس : کليک کنيد
چگونه از دوست پسر يا دوست دختر خود جدا شويم؟؟؟!!! | نازخاتون | مجله ...

برچسب ها : دوست دختر, دوست پسر, روابط دختر و پسر, روانشناسي, قطع رابطه, مجله .... بگين چيکارکنم يا بياد خواستگاريم يا ازم جدابشه ،از بلاتکليفي خسته شدم ...... يه پسره که قبلاً هم چند بار بهم شماره و حتى سيم کارت هم داده بود و من نگرفته بودم  ...

آدرس : کليک کنيد
مشاور ازدواج و خانواده - مطالب قبلا با کس ديگه رابطه داشته

من قبلا هم يک مطلب گذاشته بودم با همين عنوان و گفتم که خواستگاري دارم که خيلي ... بعد ازمدتي که با همين خواستگارم صحبت کردم اخرش بمن گفت با اينکه خيلي ... ازدواج با دختري که قبلا رابطه جنسي داشته ... قبلاً يه دوست پسر داشته و الان پشيمونه.

آدرس : کليک کنيد
مرکز پاسخگويي به سوالات روان شناسي - روابط دوستي و عشقي

سوال: پيرو پيام قبلي که داده بودم،حال ک شما عنوان کرديد به صورت يکباره و نه اندک .... سوال: سلام ، من دختري ??ساله هستم با پسري دوست شدهام که ?? ساله پسر بسيار ...

آدرس : کليک کنيد
تجرد يا ازدواج - تجرد بعد از سي سالگي

و خوب يادم هست که بعد از جلسه اول کلي در مورد ظاهر و تيپ مرد صحبت کرد و جلسات ..... من پسري هسم قبلا با دختري دوست بودم الان اون ازدواج کرده با کسي ديگه بعد ...

آدرس : کليک کنيد
مطمئن‌ترين و نزديک‌ترين راه براي اجابت دعا - موعود

17 ژانويه 2014 ... قبلاً زيارت امين الله يا زيارت ششم اميرمؤمنان(ع) را بخواند؛ .... از بچگيش كشيده كه من كه خواهرش بودم پي به گريه هاي شبانه اش نبرده بودم. ... سلام دختري 28 ساله هستم هنوزازدواج نکردم توروخدابرام دعاکنيديه پسرخوب وباايمان به خواستگاريم بياد ... به امن حسين توکل کن خودش همه چي رو درست ميکنه پسر پاک تو اين دنيا کم ...

آدرس : کليک کنيد
مشــــــــــــــاوره

سلام خانم 25 ساله هستم يه خواستگار دارم که فاميل هستند 6سال باهم دوست بوديم بعد ... به خواستگاريم مياد 10سال باهم اختلاف سني داريم من اون زماني که باهاش دوست بودم ... داره حالا چه پسر و چه دختر وقتي وارد دانشگاه و يا هرمحيطي حتي اگر محيط شغلي باشه .... 4 سال است که ازدواج کردم شوهرم قبلا با يک خانم دوست بوده البته دوست خانوادکي ...

آدرس : کليک کنيد
راسخون - يار هميشه همراه : ازدواج

من 3 سال با يه پسر دوست بودم. ... نداريم اون حتي نميدونه که من وجود دارم ومن حتي نميدونم اون ازدواج کرده يانه قبلا دوست داداشم بوده و من چندباري ديدمش واز همون جا خيلي بهش ...

آدرس : کليک کنيد
چرا هيچ وقت عشق اول را فراموش نميکنيم؟ | زهرا

24 دسامبر 2007 ... الناز در مورد دوست پسر دوران دانشگاهش اينطور مي گويد: “ما به هيچ وجه براي هم ..... دست نده رسته که قبلا عاشق يکي ديگه بوده اما حالا تو رو هم دوست داره مطمئن باش. .... دوستاش هم نگفت همديگه رو دوست داشتيم گفت من خواستگارش بودم همين .

آدرس : کليک کنيد
چگونه از دوست پسر يا دوست دختر خود جدا شويم؟؟؟!!! | نازخاتون | مجله ...

برچسب ها : دوست دختر, دوست پسر, روابط دختر و پسر, روانشناسي, قطع رابطه, مجله .... بگين چيکارکنم يا بياد خواستگاريم يا ازم جدابشه ،از بلاتکليفي خسته شدم ...... يه پسره که قبلاً هم چند بار بهم شماره و حتى سيم کارت هم داده بود و من نگرفته بودم  ...

آدرس : کليک کنيد
مشاور ازدواج و خانواده - مطالب قبلا با کس ديگه رابطه داشته

من قبلا هم يک مطلب گذاشته بودم با همين عنوان و گفتم که خواستگاري دارم که خيلي ... بعد ازمدتي که با همين خواستگارم صحبت کردم اخرش بمن گفت با اينکه خيلي ... ازدواج با دختري که قبلا رابطه جنسي داشته ... قبلاً يه دوست پسر داشته و الان پشيمونه.

آدرس : کليک کنيد
مرکز پاسخگويي به سوالات روان شناسي - روابط دوستي و عشقي

سوال: پيرو پيام قبلي که داده بودم،حال ک شما عنوان کرديد به صورت يکباره و نه اندک .... سوال: سلام ، من دختري ??ساله هستم با پسري دوست شدهام که ?? ساله پسر بسيار ...

آدرس : کليک کنيد
تجرد يا ازدواج - تجرد بعد از سي سالگي

و خوب يادم هست که بعد از جلسه اول کلي در مورد ظاهر و تيپ مرد صحبت کرد و جلسات ..... من پسري هسم قبلا با دختري دوست بودم الان اون ازدواج کرده با کسي ديگه بعد ...

آدرس : کليک کنيد
مطمئن‌ترين و نزديک‌ترين راه براي اجابت دعا - موعود

17 ژانويه 2014 ... قبلاً زيارت امين الله يا زيارت ششم اميرمؤمنان(ع) را بخواند؛ .... از بچگيش كشيده كه من كه خواهرش بودم پي به گريه هاي شبانه اش نبرده بودم. ... سلام دختري 28 ساله هستم هنوزازدواج نکردم توروخدابرام دعاکنيديه پسرخوب وباايمان به خواستگاريم بياد ... به امن حسين توکل کن خودش همه چي رو درست ميکنه پسر پاک تو اين دنيا کم ...

آدرس : کليک کنيد
مشــــــــــــــاوره

سلام خانم 25 ساله هستم يه خواستگار دارم که فاميل هستند 6سال باهم دوست بوديم بعد ... به خواستگاريم مياد 10سال باهم اختلاف سني داريم من اون زماني که باهاش دوست بودم ... داره حالا چه پسر و چه دختر وقتي وارد دانشگاه و يا هرمحيطي حتي اگر محيط شغلي باشه .... 4 سال است که ازدواج کردم شوهرم قبلا با يک خانم دوست بوده البته دوست خانوادکي ...

آدرس : کليک کنيد
راسخون - يار هميشه همراه : ازدواج

من 3 سال با يه پسر دوست بودم. ... نداريم اون حتي نميدونه که من وجود دارم ومن حتي نميدونم اون ازدواج کرده يانه قبلا دوست داداشم بوده و من چندباري ديدمش واز همون جا خيلي بهش ...

آدرس : کليک کنيد
چگونه پسر مورد علاقه مان را راضي به ازدواج کنيم؟ - پارسينه

16 ژانويه 2014 ... منم با يه نفر 5 سال دوست بودم و دوسش داشتم ولي گذاشت رفت مردم از رفتنش ..... چرا فک مي کنه شرايطشو نداره، در صورتي که قبلاً فک مي کرد شرايطشو داره .... پسر اگه عاشق باشه هرکار ميکنه سه ماهه ي پسره قراره بياد خواستگاريم حتي ...

آدرس : کليک کنيد
ماجراهاي خواستگاري

که اينم به هر حال يه نقطه قوته ولي هر کي دوست داشت بياد با آگاهي نسبت به اين موضوع .... زماني که من دوازده ساله بودم واسه پسر اولشون از من خواستگاري کرده بودن که پدرم به ... و خواهرش و داداش بزرگش به همراه زن و بچش، همون برادرش که قبلا خواستگارم بود.

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - خاطرات من و حديث کسا - بلاگفا

واقعي بوداااا منم اون همکارشو مي شناسم چون قبلا تو شرکتشون بودم و ميدونستم رابطه ... چون ميدونستم حتما از اون پسر زده ميشه وقتي بفهمه دوتا دختر را باهم دوست داره! ... ارتباط داشته باشيد بگو هر موقع منو دوست داشتي ميتوني بياي خواستگاريم اما اين  ...

آدرس : کليک کنيد
از هجده سالگي عاشق شدم | گروه اينترنتي رهروان ولايت

3 مارس 2015 ... چکيده: مي‌دانستم که در اوج دوست داشتن بخاطر ترس رها کرد و رفت. بخاطر همين ... تا اين که ? ماه پيش بخاطر يک سري مشکلات زندگي آن پسر خود را کنار کشيد، و رابطه از طرف او تمام شد. بماند که چه ... قبلا نمي‌خواستم به هيج وجه او را فراموش کنم. ... خيلي از شرايط اين خواستگارم شبيه فردي است که، دو سال با او دوست بودم.

آدرس : کليک کنيد
چگونه فردي را عاشق خود کنيم؟ - آلامتو

22 ژانويه 2012 ... شما مي‌توانيد کسي که دوست داريد را مجذوب خودتان کنيد. ...... من هم قبلا عاشق يکي بودم ،توي دانشگاه،دوران دانشجويي(پسر ..... بهش ندارم سه بارم اومده خواستگاريم ولي بهش جواب رد دادم گفتم آمادگيشو ندارم نميدونم چيکار کنم کمکم کنيد؟

آدرس : کليک کنيد
کسي هست قبل از ازدواج از اقوام شوهرش خواستگارش باشن؟ - صفحه 1 ...

کسي هست قبل از ازدواج از اقوام شوهرش خواستگارش باشن؟ ... من شوهرم پسر دوسته بابامه باهم دوست بوديم ... من بابرادرشوهرم چندماه دوست بودم خخخخ ... استفاده از اين سايت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرايط استفاده از سايت" را ...

آدرس : کليک کنيد
خواستگاري شهيد بابايي - تبيان

30 مه 2011 ... عباس پسر عمه من بود، هر دومان بزرگ شده يک محله بوديم. ... عباس تا به حال فقط پسر عمه ام بود و حالا آمده بود خواستگاريم. ..... من قبلا تا حدودي زندگي نامه اين شهيد عزيز و دوست داشتني رو خونده بودم فقط اينو بگم به حال خودم بايد گريه ...

آدرس : کليک کنيد
××درد ودل××

سلام من قبلا شمارم به ي پسره دادم که حتي ي بار بيشتر ج ندادم و واسه اينکه ديگه نزنگه .... الان چند ماهه يکي از همکارهاي قديمي ام که 4ساله خواستگارم هست دوباره اصرار به دوستي و .... سلام حالم خيلي بده با يه پسري دوست بودم قصدش ازدواج بود يه روز گفت ...

آدرس : کليک کنيد
چگونه پسر مورد علاقه مان را راضي به ازدواج کنيم؟ - پارسينه

16 ژانويه 2014 ... منم با يه نفر 5 سال دوست بودم و دوسش داشتم ولي گذاشت رفت مردم از رفتنش ..... چرا فک مي کنه شرايطشو نداره، در صورتي که قبلاً فک مي کرد شرايطشو داره .... پسر اگه عاشق باشه هرکار ميکنه سه ماهه ي پسره قراره بياد خواستگاريم حتي ...

آدرس : کليک کنيد
ماجراهاي خواستگاري

که اينم به هر حال يه نقطه قوته ولي هر کي دوست داشت بياد با آگاهي نسبت به اين موضوع .... زماني که من دوازده ساله بودم واسه پسر اولشون از من خواستگاري کرده بودن که پدرم به ... و خواهرش و داداش بزرگش به همراه زن و بچش، همون برادرش که قبلا خواستگارم بود.

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - خاطرات من و حديث کسا - بلاگفا

واقعي بوداااا منم اون همکارشو مي شناسم چون قبلا تو شرکتشون بودم و ميدونستم رابطه ... چون ميدونستم حتما از اون پسر زده ميشه وقتي بفهمه دوتا دختر را باهم دوست داره! ... ارتباط داشته باشيد بگو هر موقع منو دوست داشتي ميتوني بياي خواستگاريم اما اين  ...

آدرس : کليک کنيد
از هجده سالگي عاشق شدم | گروه اينترنتي رهروان ولايت

3 مارس 2015 ... چکيده: مي‌دانستم که در اوج دوست داشتن بخاطر ترس رها کرد و رفت. بخاطر همين ... تا اين که ? ماه پيش بخاطر يک سري مشکلات زندگي آن پسر خود را کنار کشيد، و رابطه از طرف او تمام شد. بماند که چه ... قبلا نمي‌خواستم به هيج وجه او را فراموش کنم. ... خيلي از شرايط اين خواستگارم شبيه فردي است که، دو سال با او دوست بودم.

آدرس : کليک کنيد
چگونه فردي را عاشق خود کنيم؟ - آلامتو

22 ژانويه 2012 ... شما مي‌توانيد کسي که دوست داريد را مجذوب خودتان کنيد. ...... من هم قبلا عاشق يکي بودم ،توي دانشگاه،دوران دانشجويي(پسر ..... بهش ندارم سه بارم اومده خواستگاريم ولي بهش جواب رد دادم گفتم آمادگيشو ندارم نميدونم چيکار کنم کمکم کنيد؟

آدرس : کليک کنيد
کسي هست قبل از ازدواج از اقوام شوهرش خواستگارش باشن؟ - صفحه 1 ...

کسي هست قبل از ازدواج از اقوام شوهرش خواستگارش باشن؟ ... من شوهرم پسر دوسته بابامه باهم دوست بوديم ... من بابرادرشوهرم چندماه دوست بودم خخخخ ... استفاده از اين سايت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرايط استفاده از سايت" را ...

آدرس : کليک کنيد
خواستگاري شهيد بابايي - تبيان

30 مه 2011 ... عباس پسر عمه من بود، هر دومان بزرگ شده يک محله بوديم. ... عباس تا به حال فقط پسر عمه ام بود و حالا آمده بود خواستگاريم. ..... من قبلا تا حدودي زندگي نامه اين شهيد عزيز و دوست داشتني رو خونده بودم فقط اينو بگم به حال خودم بايد گريه ...

آدرس : کليک کنيد
××درد ودل××

سلام من قبلا شمارم به ي پسره دادم که حتي ي بار بيشتر ج ندادم و واسه اينکه ديگه نزنگه .... الان چند ماهه يکي از همکارهاي قديمي ام که 4ساله خواستگارم هست دوباره اصرار به دوستي و .... سلام حالم خيلي بده با يه پسري دوست بودم قصدش ازدواج بود يه روز گفت ...

آدرس : کليک کنيد
چگونه پسر مورد علاقه مان را راضي به ازدواج کنيم؟ - پارسينه

16 ژانويه 2014 ... منم با يه نفر 5 سال دوست بودم و دوسش داشتم ولي گذاشت رفت مردم از رفتنش ..... چرا فک مي کنه شرايطشو نداره، در صورتي که قبلاً فک مي کرد شرايطشو داره .... پسر اگه عاشق باشه هرکار ميکنه سه ماهه ي پسره قراره بياد خواستگاريم حتي ...

آدرس : کليک کنيد
ماجراهاي خواستگاري

که اينم به هر حال يه نقطه قوته ولي هر کي دوست داشت بياد با آگاهي نسبت به اين موضوع .... زماني که من دوازده ساله بودم واسه پسر اولشون از من خواستگاري کرده بودن که پدرم به ... و خواهرش و داداش بزرگش به همراه زن و بچش، همون برادرش که قبلا خواستگارم بود.

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - خاطرات من و حديث کسا - بلاگفا

واقعي بوداااا منم اون همکارشو مي شناسم چون قبلا تو شرکتشون بودم و ميدونستم رابطه ... چون ميدونستم حتما از اون پسر زده ميشه وقتي بفهمه دوتا دختر را باهم دوست داره! ... ارتباط داشته باشيد بگو هر موقع منو دوست داشتي ميتوني بياي خواستگاريم اما اين  ...

آدرس : کليک کنيد
از هجده سالگي عاشق شدم | گروه اينترنتي رهروان ولايت

3 مارس 2015 ... چکيده: مي‌دانستم که در اوج دوست داشتن بخاطر ترس رها کرد و رفت. بخاطر همين ... تا اين که ? ماه پيش بخاطر يک سري مشکلات زندگي آن پسر خود را کنار کشيد، و رابطه از طرف او تمام شد. بماند که چه ... قبلا نمي‌خواستم به هيج وجه او را فراموش کنم. ... خيلي از شرايط اين خواستگارم شبيه فردي است که، دو سال با او دوست بودم.

آدرس : کليک کنيد
چگونه فردي را عاشق خود کنيم؟ - آلامتو

22 ژانويه 2012 ... شما مي‌توانيد کسي که دوست داريد را مجذوب خودتان کنيد. ...... من هم قبلا عاشق يکي بودم ،توي دانشگاه،دوران دانشجويي(پسر ..... بهش ندارم سه بارم اومده خواستگاريم ولي بهش جواب رد دادم گفتم آمادگيشو ندارم نميدونم چيکار کنم کمکم کنيد؟

آدرس : کليک کنيد
کسي هست قبل از ازدواج از اقوام شوهرش خواستگارش باشن؟ - صفحه 1 ...

کسي هست قبل از ازدواج از اقوام شوهرش خواستگارش باشن؟ ... من شوهرم پسر دوسته بابامه باهم دوست بوديم ... من بابرادرشوهرم چندماه دوست بودم خخخخ ... استفاده از اين سايت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرايط استفاده از سايت" را ...

آدرس : کليک کنيد
خواستگاري شهيد بابايي - تبيان

30 مه 2011 ... عباس پسر عمه من بود، هر دومان بزرگ شده يک محله بوديم. ... عباس تا به حال فقط پسر عمه ام بود و حالا آمده بود خواستگاريم. ..... من قبلا تا حدودي زندگي نامه اين شهيد عزيز و دوست داشتني رو خونده بودم فقط اينو بگم به حال خودم بايد گريه ...

آدرس : کليک کنيد
××درد ودل××

سلام من قبلا شمارم به ي پسره دادم که حتي ي بار بيشتر ج ندادم و واسه اينکه ديگه نزنگه .... الان چند ماهه يکي از همکارهاي قديمي ام که 4ساله خواستگارم هست دوباره اصرار به دوستي و .... سلام حالم خيلي بده با يه پسري دوست بودم قصدش ازدواج بود يه روز گفت ...

آدرس : کليک کنيد



قبلا دوست پسر خواستگارم بودم!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 811
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 173
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,045
  • بازدید ماه : 1,045
  • بازدید سال : 19,683
  • بازدید کلی : 183,848